pisarniško pohištvo

Pisarniško pohištvo naj bo kakovostno, funkcionalno in po vašem okusu

Ste ravno med prenovo obstoječe pisarne ali pri opremljanju novih pisarniških prostorov, pa ne veste, kaj bi izbrali med poplavo takšne in drugačne ponudbe. Za začetek vam predlagamo, da jasno opredelite, kaj si želite v pisarni in v kakšnem stilu, precej idej boste našli na spletu. Sicer pa pisarniško pohištvo izbirajte po funkcionalnosti, kakovosti in videzu, saj sta izbrani dizajn kot tudi barva zelo pomembni z vidika prepoznavnosti podjetja in dobrega počutja zaposlenih na delovnem mestu. V nadaljevanju lahko preberete nekaj nasvetov, ki vam bodo prišli prav pri izbiri pisarniškega pohištva.

Najprej poglejmo, kaj sploh štejemo pod osnovno pisarniško pohištvo: mize, stole, omare, predalnike in različne dodatke, kot so fiksatorji za luči, kabelski kanali, roke za ekrane itd. Seveda pa je vse pisarniško pohištvo in tudi dodatki na trgu na voljo v različnih barvah, dimenzijah in materialih. Tako boste dobili tudi bolj vpadljive kose pohištva, kot je masovna lesena miza in višje stole ali pa povsem minimalistično pohištvo za vašo pisarno.

Pravo pisarniško pohištvo za prijetnejše delovno okolje
Vsak prostor, pa naj bo to stara pisarna ali prazen prostor, ki bo šele postal pisarna ima svojevrstno razporeditev oken in ostalih svetlobnih virov. Precej monotono in brez življenja lahko izpadejo veliki poslovni prostori, ki imajo visoke strope. A brez skrbi z izbiro bolj živih barv pohištva, z dodatkom kakšne posebne umetnine (slike, kip ali kaj podobnega) in večjih rastlin, bo pisarna takoj dala vtis domačnosti, modernega pridiha in predvsem urejenosti. Ne glede na velikost pisarne vedno v največji možni meri izkoristite naravno svetlobo in ji prilagodite postavitev mize, stola, omar in ostalega pohištva.

pisarniško pohištvo

Pri nakupu bodite pozorni na …
Pisarniško pohištvo ne pomeni, da boste kupili kar prvo omaro, mizo in stol, ki ga boste videli na spletu oz. v trgovini. Zavedajte se, da v pisarni preživite vsaj 8 ur dnevno, običajno v sedečem položaju, zato potrebujete kakovostne in ergonomko oblikovane pisarniške stole, ki imajo možnost nastavitev sedeža, ledvene opore, naklon sedišča in nastavljivo višino. Pri mizi bodite pozorni, da bo dovolj visoka, da bo omogočala tudi shranjevanje stola in predvsem, da bo funkcionalna. Ne pozabite, funkcionalnost pisarniškega pohištva je bistvena.

 

Pisarniško pohištvo – optimalne nastavite
Za vas in vaše zaposlene v pisarni je nujno, da sedite na kakovostnih pisarniških stolih, ki jih je mogoče nastavljati glede na telesne značilnosti zaposlenega. Udobno in pravilno sedenje za mizo bo pripomoglo k boljši produktivnosti in preventivno skrb za zdravo hrbtenico, kar pa si zagotovo želite tako vi kot vaši zaposleni. Poglejmo zdaj, kako pravilno nastaviti pisarniški stol po meri vsakega zaposlenega:

  • Višina sedeža mora biti taka, da so vaša stopala horizontalno na tleh, kolena naj bodo v višini bokov ali malce nižje. Izogibajte se napačno nastavljeni višini stola, saj ta povzroča bolečine v nogah in nepotreben pritisk na stegenske mišice, česar si nihče ne želi, kajne?!
  • Že pri sami izbiri pisarniškega stola bodite pozorni na ustrezno širino in globino sedeža, standard je med 45 in 50 cm širine. Sedež mora biti udoben in dovolj globok, da pride do ustreznega stika in pritiska hrbta na naslonjalo. Razdalja med zadnjim delom kolena in sprednjim delom sedeža je priporočljiva približno 5 do 10 cm.
  • Ustrezna nastavitev naklona sedeža naj bo med 100 in 110 stopinjami, omogoča manjši pritisk na hrbtenico, ki pa še vedno daje primerno podporo nogam in hrbtu.
  • Kakovostni ergonomski stoli so opremljeni tudi z ledveno oporo, ki je nastavljiva po globini in višini in daje popolno podporo hrbtenici.
  • Izbrani pisarniški stol naj ima tudi naslonjala za roke, na ta način se razbremenijo roke in ramena.
  • Ko se usedete na nastavljen pisarniški stol, mora biti vaša drža vzravnana in sproščena.

Če boste upoštevali vse nasvete, se boste zagotovo odločili za pravo pisarniško pohištvo, ki vam bo služilo mnogo let in bo pika na i uspešnemu poslovanju vašega podjetja.

Avtor prispevka